Skip to content

Werkwijze

We verzanden niet in details maar kijken naar
wat daadwerkelijk belangrijk voor u is

Het accent ligt op een duurzame relatie

De naam Poundwise refereert aan onze visie dat we niet moeten verzanden in details, maar moeten kijken naar het grotere plaatje. Ofwel dat wat werkelijk belangrijk voor jou is. Wat zijn jouw wensen, dromen en ambities? Vervolgens gaan wij jou helpen die te realiseren. Wij geloven dus in een duurzame, transparante relatie.

In onze werkwijze onderscheiden wij vier fasen. We beginnen met een persoonlijk gesprek waarbij we jouw huidige woon-, werk- en privésituatie in kaart brengen. Ook bespreken we je wensen en ambities op middellange en lange termijn. Hiervan maken we een analyse die we bij jou toetsen. We kijken welke wensen eenvoudig te realiseren zijn, en waar de kansen en uitdagingen liggen.

Uit deze analyse maak jij de keuzes die jouw financiën zo structureren dat je rust en overzicht krijgt. Wij zorgen vervolgens voor een goede afhandeling hiervan. Tijdens ons jaarlijks contactmoment doorlopen we alles en kijken of we moeten bijsturen. Niets is zo veranderlijk als een mensenleven!

Lees hier de “Algemene voorwaarden voor financiële dienstverleners“.

Lees hier ons “Privacybeleid“.

Klanten vertellen

default image

Gebruik Poundwise al jaren.

Sawyer 23 juli 2024

Advies aan de hand van 4 fasen

Fase 1. Inventarisatie

We beginnen met een persoonlijk gesprek waarbij we uw huidige situatie voor wonen, werken en privé in kaart brengen. Ook hebben we het met u en uw partner over de wensen op middellang en lange termijn voor elk van deze gebieden.

Fase 2. Analyse & advies

Hiervan maken onze specialisten een analyse en deze bespreken we samen met u. We kijken welke wensen eenvoudig te realiseren zijn, en ook waar de kansen en uitdagingen liggen om in de toekomst ook aan uw levenswensen te voldoen.

Fase 3. Uitvoering

Uit deze analyse maakt u een aantal keuzes om uw financiën zo te structureren dat u rust in uw geldzaken krijgt. De adviseurs van Poundwise dragen zorg voor een goede afhandeling hiervan.

Fase 4. Nazorg en beheer

Tijdens ons jaarlijks contactmoment doorlopen we alle zaken nog even en kijken we waar we eventueel moeten bijsturen. Niets is zo veranderlijk als een mensenleven namelijk!

Wil je meer weten?